Tuesday, 19 August 2014

do KYUNGSOO jodoh aku???

Assalamualaikum uollsss....
Hari ini hari Selasa.... Okay, semua orang tau....
Dari kecik sampai besaq ni, Awatif rasa hari Selasa hari yang paling suram dalam setiap minggu....
Tanggapan yg sangat negatif.... Mohon jangan contohi...
Hari selasa selalunya cerita tak best.... Lepas tu rasa macam hari Sabtu lambat sangat...
Maka daku terpaksa melayan ulangan drama2 Korea.... ChoiiiiiMinHo.....


Hari ni kerja habis awal....
Memandangkan hari Selasa merupakan hari yang bosan buat Awatif, mulalah nak buat aktiviti meroyan...
Tetiba hari ni teringin nak buat Ideal Type World Cup....
Alaaa..... Macam dalam Running Man tuh...
Konon ramai sangat jejaka pujaan hati, nak tengok sikit sapa yg nak menang
Memandangkan Awatif suka semua member Exo, Awatif buat pusingan untuk Exo saja dulu *nmpak sangat meroyan nya.....
Lantak la uollss nak cakap apa.... Janji den pueh hati.... Ye tak....
Surprisingly, DO KYUNGSOO asyik menang ja....
Padahal Awatif rasa Awatif lebih minat Baekhyun, Sehun @ Suho....
Tapi tak pa.... D.O kan lebih nampak matang....

- aktiviti melampau -

Dan....
Hari ni Awatif rasa berjodoh sangat dengan Kyungsoo
Bukak pebuk nampak post ni yang Awatif nampak dulu.....



















Apakah???
Kyungsoo.... I know you miss me.... Tolong la jangan muncul sangat... Meroyan daku nanti....
Tu pun gedik jugak daku usha pesbuk budak tu....
Tolong jangan salah anggap ye.... Awatif cuma nak tengok betul sama tak...
Alang2 orang dah letak link... apa salahnya... ye tak??? haha
Agak sama la dengan D.O.... senyuman dia kot nak sama....
Cuba uollss google Do Kyungsoo Malaysia.... haha
Maknanya.... Orang Malaysia pun boleh tahan handsome macam artis KPOP.... kott... hehe
Yang penting.... No plastic surgery....
Jadi.... Belilah barangan buatan Malaysia..... *ada kena mengena ke???


- Kekadang daku rasa Si Amin ni nak macam KwangSoo... Tapi KwangSoo macho lagi... hehe-

p/s: Ampun Amin.... aku cuba men'feymes'kan hang.... hehe

3 comments:

  1. Replies
    1. Nak kata minat sangat tak jugak.... lebih kepada kesian walaupun dia betrayer.... hehe

      Delete
  2. Kami ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan KI ANGEN DARWO dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi KI ANGEN DARWO dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan KI ANGEN DARWO meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan KI ANGEN DARWO kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik KI ANGEN DARWO sekali lagi makasih yaa KI dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja KI ANGEN DARWO DI 0 8 5 3 2 5 2 9 1 9 9 9 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.

    ReplyDelete