Thursday, 1 May 2014

Welcome Happy :D


Assalamualaikum uoolss……
Hai…. Awak2 di sana…. Sihat ke???
Akhirnya Awatif dapat jugak menaip entry setelah hampir dua bulan meninggalkan blog nih….
Udah la buruk, bertambah buruk lagi la blog nih…..

1 Mei 2014 bersamaan 1 Rejab….
Ya…….
Hari yang baik, bulan yang baik…..
Permulaan yang baik juga buat daku kembali kepada blog nih…. Hehe
Dah Rejab uoolss….. Sekejap je nak masuk Ramadhan….
Maka semakin banyaklah aktiviti persiapan raya….
Jangan sibuk nak raya je uoollss……
Ramadhan yang penting….. Dah buat persiapan untuk Ramadhan ke???
Mana2 yang tak ganti puasa lagi tu, bawa2 lah sedar diri okay…. Hehe
1 Rejab hari ni….. Siapa yang puasa hari ni angkat tangan…..
Kita bukan geng…. Hehe…..

Dari Relau ke Putrajaya, sempat melencong ke Rembau
Kemudian ke Genting Highland sehingga ke Kuantan
Dan mungkin akan ke Kelantan, Terengganu pulak…..
Haha….. Nampak??? Sibuk Awatif menjelajah Malaysia….
Bukan jejalan makan angin ye uollsss….. Urusan kerja yang banyak….
Tapi ke Pahang tu makan angin la…. Hehe….
Makan angin dengan family….. Insyaallah hujung Mei nanti ke Kelantan, Terengganu beramai-ramai pulak…. Hehe….
Merapat silaturrahim dengan family besar katanye….. hehe
Bila lagi kan nak berkumpul selain berkumpul hari raya je….

-Aktiviti kerja sambil melancong... :D-

Bisnes harus berjalan jugak uollss…..
Lepas nih mungkin lagi sibuk dengan urusan bisnes…..
Awatif sibuk nak kumpul duit untuk simpanan masa depan…..
Memandangkan si kembar dah nak masuk Sem5, baju2 pun mencecah riban2, maka duit simpanan harus semakin banyak kan…..
Boleh je kalau diorang nak minta dengan Papa, tapi tak gamak le rasanya kalau asyik minta je…. Kan???
So, Awatif sendiri nak tolong diorang jugak…. Nama pun kakak kan….
Lagipun matlamat kami bertiga sama…. Destinasi yang sama……
Pelaburan Awatif bukan untuk si kembar je, untuk Awatif jugak nanti…. hehe
Uollsss…….. Doakan kitorang supaya berjaya okay…. ‘LEBIUUUU’…… MuuuahhhMuaahhhh….

- Kiri, design si kembar Safinaz, kanan si kembar Syahirah-

Apa2 pun uollss……
Selamat menyambut hari perkerja *okay, terlambat…..
Selamat menyambut pelbagai hari dalam bulan Mei ni….
Selamat mengqadakan mana2 yang tertinggal…..
Dan…… Selamat membuat persiapan Ramadhan….. Hehe…..


p/s: Letih jugak berbisnes ni uollss…..

2 comments:

  1. bulan yg baik.. permulaan yg baik tapi teman dah melaghakan diri haiyaaaa.. XDD
    hehe :)
    anyway smalam posa gak hehe XD arini je dak ^__^

    Selamat Menyambut Ketibaan Ramadhan ^__^

    ReplyDelete
  2. waahhhh..... bgos2... okay la tu... puasa jugak....

    ReplyDelete