Wednesday, 28 August 2013

Pilihan Anda???


Assalamualaikum uoolss....
Dikala orang lain sibuk buat persiapan nak masuk kolej, daku masih lagi menghadap komputer....
Haha...... Minggu depan ramai yang akan sambung ijazah...
Wani.... Good Luck untuk hang... haha...
Dan Awatif masih lagi ketinggalan sini...
Sengaja Awatif rahsiakan yang Awatif tolak tawaran IPTA... Hanya orang yang baca blog Awatif saja yang tahu *sila terasa dirimu begitu berharga.... haha
Bila orang tanya, Awatif cakap tak dapat mana2... senang skit....
Kalau cakap dapat, tapi tolak sebab tak minat kursus yang ditawarkan, nanti jadi sinetron pulak kan...
Okay.... tutup cerita basi...

-Oppa google-

Sememangnya Awatif seorang yang ketinggalan....
Korang pernah tengok Lets Go Dream Team kan???
Okay... Awatif tahu, KPOP again.... Bukan nak cakap pasal KPOP, kite nak cakap pasal kesihatan...
Semua orang tahu Dream Team merupakan rancangan hiburan sukan Korea...
Bukan berhibur tengok artis KPOP semata-mata tau, bersukan jugak tau... *penipu... Awatif saja nak tengok Minho
Ni merupakan salah satu inisiatif untuk membina masyarakat yang sihat...
Malaysia ada ke uollss????

- Face soccer... teringin nak main... - *Oppa google

Sapa kata Malaysia tak ada usaha menjadikan rakyatnya sihat??? *apesal ayat skema ni
Ada la uoollsss.....
Malaysia 'diiktiraf' negara 'Paling Gemuk' di Asia Tenggara....
2.6 juta orang dewasa Malaysia obes.... Apakah maknanya itu???
Ya... Maknanya rakyat Malaysia cukup makan.... kan.. kan???
Awatif sendiri sangat suka makan.... Pantang ada makanan sedap, cepat je rembat...
Disebabkan rakyat Malaysia ramai yang obes, maka banyak la produk2 mengurangkan lemak...
Awatif jadi agen dropship jual produk2 yang laris skunk ni...
Dah tentu2 la ubat kurus pun ada sebab produk macam ni antara yang dicari oleh rakyat Malaysia...
Dan produk ni merupakan produk yang paling laris... sat2 je habis... Tapi Awatif tak pernah try pun... haha

-Oppa google-

Cuba uoolss senaraikan cara untuk kurus....
Okay... meh kita senaraikan dari cara yang biasa kepada cara yang paling senang...
1. Bersenam setiap hari
2. Jaga pemakanan.... makan makanan berkhasiat...
3. Makan supplement yang membantu diet seimbang..
4. Makan pil kurus
5. Sapu losen untuk kurus
6. Tampal koyok pelangsing
Yang mana paling efektif??? Anda boleh pilih sendiri kerana pilihan di tangan anda....
Cara yang paling senang, sediakan duit je...
Setiap usaha pasti ada kejayaan.... Macam tu jugak kalau nak kurus... hehe


p/s: Awatif pilih yang tidak membazir... Jimat, banyak dapat.... hehe

6 comments:

  1. pilih makanan yg sihat..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bgos2... mari berjimat juga... hehe

      Delete
  2. Replies
    1. bak kata siti nurhaliza, biarlah rahsia... hehe

      Delete
  3. pndai kak awatif bgi tips kurus ! iqa pon dah gemok skarang ! haha xD tpi xdelahh smpai obes ! xD #zulaiqapunyacerita.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh... sama la... kite pun makin demuk, tapi tak obes lagi... hehe

      Delete