Friday, 26 July 2013

Geli Geleman Aihh.....

Assalamualaikum.....
Posa hari ke-16.... Satnya... nak habis dah???
Banyak lagi pahala yang tak tambah wey.... tak cukup lagi pahala nak cover dosa..
Kelmarin sibuk dengan hal rumah... waaahhh... macam dah kahwin....
Sibuk konon... padahal buat kerja bertangguh....
Petang kelmarin pergi ambil Nuwail kat Pendang....
Aktiviti mingguan hari Khamis sepanjang Ramadhan ni....
Disebabkan pagi kelmarin sahur air dengan kurma sahaja, perut lapar gila....
Sepanjang perjalanan tidoq ja... tengok2 sampai dekat Amin Soya dah...
Aikkk.... Dekat Amin soya boleh pulak terjaga.... haha
Sejak bila Amin Soya tu makin handsome ntah..... *sempat usha..haha

Semalam online facebook...*ceyyhh... mcam org lain tak online
Facebook semakin membosankan....
Semakin ramai budak2 yang gatai meqela... semak kepala.... (meqela= gatai/gedik/too flirty)
Rimas nak layan....


Okay...nampak tak penipuan di situ.....
Terpaksa men'tua'kan diri sendiri.....
Budak tu macam orang tak kenal dia... Junior kite tuuu.....
Umur lagi muda dari si kembar, cakap umur dia 20...
Konon nak bagi sama umur dengan Awatif... last2 Awatif cakap la umur Awatif 25....
Siap cakap lagi hujung tahun ni Awatif kahwin... Amekaw...
Calon pun tak da, declare kahwin... huh...


Hok ni lagi spesies mengarut....
Agaknya Awatif ni nampak muda kot.... *perasan seketika
Yang ni sama umur dengan Nuwail, ade hati nak ngorat kite nak berwebcam bagai....
Memang tak la... Adikk oiiii.....
Belajar kemana ada hati nak ngorat kakak.... boleh bagi makan akak ke???
SPM pun tak amik lagi adik oiiii....
Ala... Awatif dulu pun pernah la jugak kapel2 masa muda remaja dulu,
Tapi tak da la macam budak2 zaman sekarang ni.... Main redah je....
Seingat Awatif la, kawan2 lelaki Awatif tak pernah la ngorat2 macam ni....
Apatah lagi ngorat kakak2.... Nak ngorat kawan2 pun suruh orang cakap, ni nak ngorat akak2....
Waahhhh.... hebat budak sekarang....
Kalau Awatif la kan, tak nak la lelaki yang pandai ngorat nih...
Lebih baik tak romantik pun tak pa... haha...  *penipu besaqqq....
Agak2 la kalau teringin nak kapel pun adik oii... tak payah la nampak macam desperate sangat.... tanya la orang yang lebih pakar kalau nak ngorat pun....
Akak yang muka macam bulan (bulat dan berjerawat) pun hang nak????
Tu baru yang lelaki.... yang perempuan, segan nak cakap... semua orang tahu....

-Nampak macam tak da perasaan kan.... tapi saya lagi suka... at least tak meqela :P -
*sumber google


p/s: Muntah ijau baca surat cinta budak perempuan untuk Nuwail....

4 comments:

  1. aah..budak skrang ni maju dari kita..

    ReplyDelete
  2. hahaha :P jenih gatai xleh kta pa laaa . budak2 la gatai terok . adehh !

    ReplyDelete