Sunday, 13 January 2013

Pelajarku Sayang

Assalamualaikum semua....
Hehe.... Akhirnya Cik berjaya online jugak hari ni...
Walaupun agak sibuk hari ni, masih sempat lagi...

Hari Ahad, Kedah sudah tentu la kena sekolah...
Ya..... Hari ni Cik kembali mengajar....
Semangat berkobar-kobar nak mengajar...
Nak dijadikan cerita, tayar kereta pancit pula dalam perjalanan
Nasib baik tak pancit kelmarin semasa
Cik pergi hantar 'Hero Air Mata' ke asrama di Pendang
Udah le tak tahu nak tukar tayar....
Tadi pagi pun orang yang tolong tukarkan....
Alhamdulillah.... Allah permudahkan urusan....

Sampai di sekolah, dah dengar pelajar berzikir......
Sejuk je hati....
Sesi pagi pelajar tahun dua dan tahun tiga je, tapi dah paham rutin harian di sekolah...
Datang je tak bising2.... tapi baca zikir...
Cik kagum sangat...
Cik dulu pun tak macam tu....
Pergi sekolah mesti nak pot-pet pot-pet bersembang dulu....
Budak sekarang dah lain....

-Pelajar saya semasa Minggu Amali Solat-



-ada rupa cikgu tak???-


p/s: Saya sudah tidak mengangis lagi kerana saya suka mengajar :P

No comments:

Post a Comment