Tuesday, 9 October 2012

Miss My Twins

Assalamulaikum uollss...
Kembali menaip di ruangan ini...
Sebenarnya... Cik Awatif rasa rindu sangat dekat adik...
Kalau dulu, asyik bergaduh je...
Sekarang dah tinggal sorang2 bosan giler...

Beberapa minggu lepas, adik kepada seorang rakan Awatif meninggal...
Masih berada dalam tingkatan lima, dan bakal SPM taun ni...
Terus Awatif ingat adik Awatif...
Terutamanya adik kembar Awatif....
Dulu selalu gaduh tarik2 rambut la, baling2 barang la
Sekarang ni, tarik rambut sendiri je la...
Dulu Awatif marah2 adik sampai cakap tak mau tengok muka diorang dah...
Sekarang ni baru Awatif sedar....
Kalau Allah tarik balik nikmat Awatif ada adik, Awatif memang tak boleh hidup dah rasa...
Kadang2, kalau marah adik rasa meluat sangat dekat diorang...
Sekarang Awatif rasa, kalau nak marah boleh....
Tapi kena berpada-pada la...
Lepas ni Awatif tak nak gaduh dengan adik dah...
Janji... :)


-si kembar comot : Syahirah & Safinaz-






p/s: Saya sememangnya seorang kakak yang banyak mulut :P


2 comments:

  1. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    ReplyDelete